Followers

20 July, 2010

Anak Bujang

Sgt suka main bnda alah ni...

suka gelak besau...

Dah lama xciter pasal ank bujang aku ni. Ooo skang dh pndai mcm2...

-dh bole jalan ok...ammar start jalan2 jatoh 2mggu lepas. Tapi skang jalan dh agak ok n pntas..kdg2 gigil gak.

-Gigi dh makin membesar belah atas tu..4btg dh, tu bile dia tgh menetek dia gigit, aku meraung melalak gile2...sakit oo.

-Bile dia xnmpk aku ada depan mata dia, dia melalak purak2 ok...kdg aku saje nyorok tepi2 dinding then manggil nama dia..dia cari xjumpe kan, dia buat2 la melalak..walhal aram sebutir air mata pun kluau...gile lawak tgk mimik muka dia.


-Dh pndai joget2, goyang badan klau dgau muzik ke..lagu ke..or aku nyanyi2 sumbang tu dia pun tkedek2 la joget.

-Suka berebut makan ngn aku. Belom smpat suap ke mulut aku, dia dh tarik tgn soh suap dia dulu...hehehe.

-Org gelak dia gelak..gelak besau lk tu.walhal dia bkn tau gelakkan psl ape..main taram je gelak.

-kuat mengutip..aku pun heran ntah mane dia jumpe.kdg dh puas sapu, dh mop bgai eh dia jumpa gk ni...masok mulut..pstu buat2 pnggil aku konon bgga la dpt mngutip kan..bile aku dtg, dia kluau kan blk, terus bg aku...ha tau takot kan..hehe
*bile bgurau senda ngn kakak dia..dia xkisah pun kena lanyak ngn kakak dia. kdg kakak nye dok baring2...dia pun sama golek2 terus smpai kt sebelah kakaknye...

2 comments:

@e_da said...

sama perangai mika suka sgt mengutip ntah apa2 masuk mulut... wahh dah banyak ya gigi ammar

rose --{@ ibuRafiq @}-- said...

yeyeyey..ammar bucuk dah leh jaln ngan jayanya..
tunggu rafiq je ni..jeng jeng jeng..

samela perangai tu haja..rafiq suka acah2 tau bila dia jumpe barang yg dia jumpe..dia wat masuk mulut..pastu g tunjuk kat den..kunun2 bangga dpt menan tu..padahal dia pegang tu my kerongsang okeh. aahhh nak pengsan tgk!