Followers

08 July, 2010

Sluau Sedap

Sluau sedap yg aku beli mggu lepas

Ape la aku ni..sluau sedap pun nk citer...eh mng namanye sluau ni org bg sluau sedap k. Sluau sedap ni bukanlah ape sgt pun. Sb skang bile dh ada ank kecik, pergerakan tu kena pntas skit..kang xpuas menetek, aku kena brlari buat susu memlm..kang sidihah kejekan adiknya, aku nk kena brlari gk dptkan si ammar,kang masing2 nk cebuk kncing berak, sng nk mnyangkung sama. Kalau pakai kain batik, time tu la nk betolkan kain trlondeh..time tu gaklah si ammar dh melalak2. Pakai sluau lain cam xbape sedap nau lak..(cehh alasan aku kan)...Makanya aku beli sluau sedap ni dengan hrga rm5 sehelai. Sluau ni ada jual kt jualan opis jpm ni tp2 bln..tp klau nk beli tp2 mggu kt paso tani tu ajelah aku g beli. Banyak gak la koleksi sluau sedap aku...(x agak2 eh koleksi tuuu)..yg baru2 ni aku beli 3 helai ajew. Kt umah kmpung pun aku belasah pkai sluau ni aje ngn t.shirt..kdg g umah mntua pun selambe jew pkai gini..mklumlah dr umah mak aku ke umah mak mntua dlm 5 ke 10 mnt ajew...tp skali skala ajelah..kang mak mntua murka naya jew..hakhak...ater dh sluau nye paras betis ajew..bile duduk kompem trsosol2 peha ko..nmpk seksi nau lak kan...kt umah mak aku xpe, bkn ada sape nau...kt umah mntua kena ada segan skit...hehe.


*mggu depan bcadang nk beli sluau sedap lagi...ekekek

6 comments:

@e_da said...

nampak mcm sedap pakai tu ja.. nak cari gak la... mmg senang guna .. nak2 nak cangkung masa cebokkan anak kan...

mama_auni said...

best yek jar, aku ade nmpk kat pasar tani..5 hengget jek..segan nk beli..hehe

cik gObu said...

selalunyer ko beli kt ner babe?
susah nau aku nk dpt corak2 yg menarik nie

Cik Puan*PIE said...

aeda:mng sedap..selesa je pkai.hrga pun xmahal mane..ni kain baru bkn bandle punya.

Cik Puan*PIE said...

mama_auni:best je wei..sng nk melangkah, nk cngkung time cebok ank...
*segan?apo lak sogan..gamai yg beli..mkcik2 pun gemau beli tau...

Cik Puan*PIE said...

cik gobo:aku beli kt jualan opis ni je..kdg dh gian nk beli sluau sedap, kt paso tani ada jual. ko cari yg jual 5 hengget nye..ada yg jahat jual 6 henget..ntah ape2..