Followers

03 August, 2010

Like a Gurl??

Jeling ko...kemainnnn

bucuk2

sian dk ammar kena buli yew...

kakak dihah temankan bgmbo..klau x, dh lama dia bukak serkup tu..


Sian ank bujang aku kena buli....hehe...aku sarungkan dia serkup pale kakak aku. tu pun dia nk tarik2 dh..dia cukup xbekenan ada bnda letak atas pale dia..kopiah ke, topi ke, kain ke, ape jenis skalipun la yg dok atas pale dia, mng dia haruk la...tp masa tu dh si dihah pun bkekek2 ketawa, ank buah aku pun sama melayan dia..terus dia snyap..umpankan keping2 asam tu ha..cukup dia gemau...so layan kan ajew yew...jgn ada yg salah teka tu c ammar ke sape tu..hehe

5 comments:

MRS. K said...

muke cam akak die!!

hadif pon masa baya amar die tak suke pakai pape atas kepala!

tapi skang dah mula pandai bergaya! topi ayah, tudung mak die pon nak pakai..hahah

@e_da said...

hahah akak pun suka pakaikan mika tudung.. muka diorg ni cute kan mmg nampak cam girl.. tp abah akak marah nti kalau anak jd auwww salahkan maknya dia kata.. hihih la kita main2 je pakaikan kan.. kejap je pun.. ja nti jemput dtg besday mika bawa dihah n ammar.. leh mandi pool mesti dihah suka.. heheh

rose --{@ ibuRafiq @}-- said...

EHEHEHEH..COMEI!
rafiq pon camtu
tak suka semua benda mak nenek ateh kepala dia..semua nak ditarik! haihh

Ada Dalina said...

hehe..sgt comel..
cam kembor pon ader aku tgk 2 beradik nih...

arniyanti said...

la..ammar ker ja...mati2 akk ingat dihah...