Followers

11 August, 2010

Salam Ramadhan

Hari 1st puasa. Dua ari gak aku cuti sb c ammar demam, ada ulser dlm mulut. Xdapat nyusu,xdpt mkn..sian sgt tgk dia..dh kurus skit. La ni dh ok, dah bole mkn n bole mnyusu. Lega skit aku nk tggalkan dia kt umah pengasuh. Petang semalam, mak call dihah plak demam. Dh mkn ubat, dahi sntiasa tmpal cool fever...alhmdulillah dh kebah demamnya. Dan ditambah aku pun xbape sihat sgt, tekak sakit, badan pun sakit2 mcm nk demam tu.
Apepun, selamat berpuasa pd sume umat islam. Semoga ibadah puasa yang dijalankan dapat disempurnakan n amalan ibadah brtmbah.
*bulan puasa pening pale dok pk menu ape nk dimasak...

3 comments:

Aleeya said...

marhaban ya ramadan...:))

cik gObu said...

selamat berpuasa babe

hehehe aku bujang tak pening pala

g jek bazar
takpun g masjid berbuka kt sane jek senang

tp ini hari pulang ke labu lalalal

nads said...

selamat berpuasa dear..!!