Followers

22 September, 2010

Mood Masak..Sila Mari...

Kenikmatan udang fresh...wallaaaa
(gmbo ehsan aku snap masa bln pose aritu)


Belom ada kesempatan nk memasak lauk pauk. Kemen pemalas lg aku ni ha...ari senin mypie yg masak. Sup ikan jenahak 2 keping (untuk ammar sekeping) ngn ikan ape ntah goreng berlada. Aku tau makan jew, nama ikan pun xtau yew...ekekek.

Selasa lak, dh kenyang melantak kt jamuan raya JPM, dh penat bdiri lama2 makanye lagi skali mood malas memasak smpai. Dok call mypie tnya balik umah x mlmnye..dia kate xbalik so aku bedal nasi ayam yg ditapau kt jamuan raya tu share ngn ammar.

Subuh td aura rajin aku smpai lk tibe2...saje nk sedekah kt kwn2 opis. Aku buat spageti goreng ajew. Tp gmbo nan ado la aku snap..nk cepat, takot c ammar jaga. Tu masak spageti aje, bkn masak lauk2. Arini aku try masak untk mkn mlm lak..tibe2 tingat nk mkn udang goreng la plak..aisehhh.

1 comment:

SUHAIDA said...

sudah sudah terjah blog ni jom join

http://suhaidasupalio.blogspot.com/2010/09/peraduan-memori-di-pagi-raya.html