Followers

29 September, 2010

Anak Bujang Ai ;)




Aku baru masok keje arini, sb dari isnin smpai la selasa ammar demam. Lama gak xupdate ank bujang aku tu kt sini. Since dia dh 1 tahun 5 bulan ni mng mcm2 peel la dia dh pndai. Ammar kalau demam xbnyak rentah mcm kakak dia(Setakat ini la, akn2 dtg xtau la kn). Cuma dia paling payah makan ubat. Puas gak memujuk, paling tidak pun dpt mkn ubat demam pun jadilah. Kalau dh panas sgt, baru la masok ubat kt punggung tu. Jaram ngn aloe vera dan kdg2 aku jaram ngn air paip jew.
Arini aku kena g keje gak, cuti pun dh nazak. Tinggalkan dia ngn ayahnye, bkn anto ke umah pngasuh. Lagipun kang org mnyampah lak manjang nye cuti aje kan..aku kt umah pun xtenang. Da la risokan anak xsihat, risokan org mngata lagi. Paham2 ajelah mulut org ni...




2 comments:

cik gObu said...

huhuh get well soon ammar

alah babe mulut orang
mmg takkan berenti nyer

kalao kite nk amek kisah
sampai bile kan

haikkk

♥EeiNz♥ said...

comey ammar. cam muka dihah ;)