Followers

13 December, 2010

Jeles Okehhh

Mula2 dia himpit2 je kakaknya


Pastu dia landing atas badan aku
tp tetap xpuas ati ok

Mulalah dia turun balik...
ditolak2 nye kakak dia
seboleh2 ok..siap buat2 nangis

Pastu buat muka selamber...kakaknya dh bangun

Masa mak aku datang sini jagakan ammar, pas balik keje biasanya aku la yg handle anak2..time mak aku rehat plak. Pas balik keje, aku landing2 la jap kt bilik..letih kan. Dah buatkan susu sorang satu botol..aku masok bilik..dihah pun follow skali..dia landing atas lengan aku. Datang c ammar mak oii kemen jeles okeh. Xbole la kakak dia nak manje2 ngn aku...dia dtg menangis2...pastu siap dia panjat katil...dia tolak2 nye kakaknya...aku bab2 mcm ni xgeti nk soh sape ketepi ke..nk soh sape mengalah...aku diamkan aje.Nak tengokkan peel masing2 pun ye...nampaknya c dihah yang mengalah...dh c ammar kemen menyelit lagi kt tengah2...siap dia sondol2nye badan kakak dia..pastu xpuas ati..siap landing atas badan aku. Memang sah manje benau kau dik...tapi kejap jelah.kakak dia dh bangun, dia pun bangun skali. Sambung main...sabo jelah peel ank2 ni kan...

1 comment:

@e_da said...

ammar cemburu taknak kongsi ibu ngan kakak clever boy