Followers

22 December, 2010

Moh Ke Funfair

Naik top gun..nasib xmuntah hijo...huhu

aisehh...maknye kena naik sama la
(c ammar leka nengok ape ntah)

Dihah sgt berani...sume bnda dia nk naik

Naik ketapi
(pun c ammar dok menung gak tu ha)

Naik kuda ni smpai 2 round ok
(c ammar still menung gak)

Ni baru dia nk teruja sb menan ni dh gerak


Dah banyak kali janji ngn anak2 nk g fun fair..kalau lalu je nk g PD...cepat2 panggil diaorg soh tgk kt tepi2 tgkap..funfair2...tau jelah funfair bukak malam ajew. Kang hujan la, anak2 dah tido awal la, ada yang xsihat la...so mcm mane nk bawak kan. Sabtu lepas, jadi gak plan nk bwk diaorg. Terus soh siap cepat2...sampai kt sana lbh krg kul 8.30 la gak..org pun xbape ramai lagi. So pilih jelah menan ape yg nk di main. Tapi yang penting tok budak2 ni jelah. Mane yang sesuai. Agak2 cam menakotkan tu, mng aku xbg main lah. Dihah oklah, bole main mcm2...tp cam dk ammar, dia xbole caya. Dia naik ape2 je dia bntai menung...leka benau2...mane aku nk bg dia naik sorang2...maka dgn itu..xmemasal la aku pun kena naik sama ngn dia...nasiblah ok je gerak benda alah tu sume. buatnye aku naik, xbgerak2..naya jew...ape pun, dh lepas hajat nk bwk diaorg kt sini. Rasanya ni kali kedua diaorg g funfair kt PD ni. Tahun lepas pegi skali. Oklah tu, bukan murah2 token nye...satu token RM2. Skali naik je dewasa smpai 3 token nk telan..budak2 ada yang 1 token ada yang 2 token ikut jenis menan yang dia main.

4 comments:

rose --{@ ibuRafiq @}-- said...

ooo ingat funfair kat shah alam..sbb sini pon ade..

heheh ammar ammar...termenung je
terkujat kot ja..:D

CGG said...

sonok ye kak tgk anak2 tu ...

lama cgg tak gi fun fair

Dee said...

bestnya gi funfair..

cik gObu said...

aku igt zaman kecik2 dlu

tiap2 tahun arwah atuk mesti bawak g pesta pd

time tue pesta pd mmg terbaik lah babe

suke tol aku