Followers

21 December, 2010

Ladiesz Day Out

Posing sakan


Aku ngan kawan2 opis

View bangunan yang cantik2



Makanan2 yang disantap pada hari kejadian...muahaha



Woot...woot...lama x g bsuka ria. Maksud aku, ngn kawan2 lah. Ni majlis PUSPANITA opis aku buat makan2 kt Pullman, Putrajaya. Tahun ni sume2 ahli ditaja, bwk badan n hadiah tok tukar2 sesama ahli jew. 1st time datang pullman, kagum siot. Cantik gile view kt situ. Feeling ala2 berdating ngn kekasih hati gitu. Makanan pun banyak, sedap pun sedap. Sampaikan dh termenung aku dibuatnye nk nerai makanan lain, tu pun aku xde amik nasi, bole la rasa mcm2...kang kalau xnerai itu ini, rugi lak kan. Bile kala lagi org nk sponsor makan kt hotel. Nak g sndiri tu bukan xbole n bukanlah xmampu, tp dah ada ank agak payah nk dibawak makan sedap2. Nak2 makan kt hotel, buffet lak tu...kenot ok. pas dh selesai majlis, masing2 sume posing sakan termasoklah aku...huhu. So layan gambo jelah yew.
*wahai pak incik, silalah bwk diriku ngedates kt sini nanti yew...huhu

6 comments:

rose --{@ ibuRafiq @}-- said...

putrajaya kek mano tu haja? dennak gak nerai nnti

Cik Puan*PIE said...

B’s Restaurant, Pullman Hotel And Resorts, No 2 P5/5, Presint 5 Putrajaya...gitula alamatnye mek rose...g la..syokkk

Dee said...

mmg best pullman ni..hotel cantik..dpt lak mkn free..lagi syiok..

@e_da said...

mcm best la tmpat ni.. kena try ni

Cik Puan*PIE said...

dee:mng best sgt2...terasa2 nk g lagik.

Cik Puan*PIE said...

ae_da:patot try cpt..ajak hubby.ngedates