Followers

10 December, 2010

Trip to Penang

Melalui jambatan PP



Gambar kenangan with kak ida n ank2 dia

bergambo ngn pengantin

mak,abah,mak unggal n pak unggal

pinjam gambo dr fb mamaqasrina ;)
Pengantin lelaki kazen aku

Sebenaunya kan, bnyk sgt gmba yg nk di snap...tp aku tpksa sorok kamera dr dihah. Sb dia pntang nmpk kamera aku, akan jadi hak mutlak dia. Dia nk snap sana sini. Aku riso trjatuh ke, org songlap ke time dia leka2 tu..atau plg tidak pun, kamera aku jahanam.gamba2 dlm tu sume ilang..manelah tau kan. Makanya xdelah dpt aku nk bgambau sakan. Sekadar apa yang ada aje. Selagi xdpt kamera tu dia nangis kuat2 smpai dapat...pstu aku lak moncong 18inci..yg jd sasaran of cos la ayahnya..xmenahan kan.

Xpuas benaunye g penang ni. Banyak tempat2 yg lain aku xpegi. Kesuntukkan masa pun ye, meredah jem pun ye. Musim cuti skolah ramai bwk family holiday kan.Tapi xpe, insya-allah aku akan kesana lagi. Mcm entry sblm nya...tujuan ke penang telah aku kabaukan awal2. Alhmdulillah, dapat gak bwk mak,abah g wedding boboi. Perancangan hal nk ke penang ni xsilap aku dr awal tahun lagi. Dah dekat2 nk tarikhnya, abah aku plak xbape nk sihat. Riso je kalau abah xdpt pegi..bile abah xdpt pegi..sume org dh tentu xpegi.Dah bwk g klinik, makan ubat, sihat la sikit. alhmdulillah.

Masa kt sana, nasiblah ada anak angkat mak aku yg dulu mnyewa umah sewa mak aku kt kmpg.Diaorg la yg bwk kami ronda2 penang. Kalau xde diaorg, sah2 manjangnye sesat aje lah kiteorg dalam penang tu. Time kasih sgt2 pada kak ida n family, melayan kami sekeluarga. N belanja makan masa g pesta penang tu...

* tahun depan g mane plak yew??

2 comments:

mummysyafie said...

tak sampai lagi penang..tunggu my sis pindah saya baru la tergerak ati bawak kids jenguk my sis kot..

Dee said...

penang mmg best..