Followers

19 January, 2011

Sakit Woo



Harini xde mood nk update blog, fb maupun twitter. Tetibe sakit perot...senak yg amat. Aku dh buat kunjungan mesra ke toilet arini dekat 5 kali dah...bukan ber** pun...tp saje aku muntah2kan sgala isi yang ada. Pagi td beli roti sandwich sama air kotak coklat...amik ko, abis dh aku buangkan...makin lama makin sakit. Menyocok2 la hai...pukul 3 pagi td, si ammar tgh syok tido tetibe aku tgk dia menonggeng...gupenye dia berak cair...selambak plak tu..abis tembus suar. Dan skaligus cadar katil pun sama kena tempias nye...xpasal2 bekeje keras aku pkl 3 pagi td...pagi ni anto ke taska siap aku pesan kt cikgunya, kalau ammar berak lebih dr 2 kali cpt2 call aku...so far setakat ni xde lagi dia berak2...alhmdulillah, mintak2 aku sorang je yg gase sakit perot ni. Salah makan kot....

6 comments:

Dee said...

moga cepat sembuh ye haja..salah mknlah tu kot..

MOMMY CGG said...

makan ubat ye yang:)

Lulu Junior said...

Semoga cepat sihat. :) Amik leave jelah kalau dah melarat.

eLLy said...

mesti salah makan nie..
take care!

Cik Puan*PIE said...

dee:tenkiu sis dee.mgkin salah makan la ni

CGG:nasib stok ubat ada kt umah...lega skit

LuluJunior:xleh amik leave la ain...aku sdg tnggung keje org..:(

elly:tq sis

Yaya said...

take care haja, tq jadi kwn yg setia mendengar keluhan ku ...bila la kita nak kua neh kan...hohoho