Followers

29 January, 2011

Udang Lipan

Sebelum masak.
ni la gupenye

lepas masak, pink2 merah skit ;)
sodappp


1st time aku tengok dan 1st gaklah aku nerai makan. Seyes, selama ni aku xpenah jumpe udang lipan ni (tp yeke nama dia gitu? hentam sajalah labu..) Beli kt paso tani gak..mypie kate just rebus je pun sedap. Mng isi nya bnyk, dan rasa pun sedap. Tapi kalau lg beso, lg bnyk isi lg la sodap. Nanti2 kalau jumpe lagi nk beli la...tp kenalah beli yg fresh2...sb kalau dh trlalu lama, isinya mcm lembik tu dh xbape sedap..xkenyal gitu ;)

5 comments:

@e_da said...

kalau kat perak terkenal ngan mee udang lipan

nads said...

ooo...sedap nih...

Dee said...

first time tgk..mesti sedap..dee pun suka udang..

IdaShah said...

tak penah nerai lagik. nmpk besar dan sodap

eLLy said...

pernah nampak tapi tak pernah rasa.. sedap ye