Followers

08 February, 2011

Menyengat

Bekas sengatan sang tebuan
sakitttt woiii

Aku xtaulah ape kes si tebuan itam ni datangkan geram nau agknye kat aku...tengah2 aku makan kopok masa kt teluk kemang aritu dia dtg sengat aku...perghhh sakit gile. Sempat aku tepis menatang tu...sempat gak dia trbang lagi...masa dia sengat tu kuar la benjol then tnda sengatnya tu...merah la sikit2...tp lama2 dah jd memanjang dan cntek nau le jd segi empat tu ha...sakit tu sakit gak...tp gatallll kemain. 3,4 ari gak le tnda merah ni xmau ilang...dan kesan sengat tu ada lagi smpai skang...masa tanda merah tu masih pekat menyala...pale otak aku pk bukan2 tau x..aku kate ntah2 nnt brnanah, pstu doktor xleh buat ape dah, tngan aku kena potong...menangis2 le aku call mypie ngadu tangan aku sakit...hahaha gila tol cerekarama aku kan...apepun, syukurlah bukan anak2 yang kena sengat masa tu. Sebab diaorg pun dok dekat2 je ngn aku masa tu....

7 comments:

nasaoji said...

ya ampun,,,hok merah tu naper?..ubt ke or kesan dia?..

wehh..buangkan bisa tu..ngeri lak aku nengoknyer..

Zur@ZaRi said...

waa... kompom la sakit kan...
makan panadol kalo sakit sangat yer...
zura selalu wat cam tue...


1 klik hb untuk kamu ya...

Dee said...

dah gi klinik ke sis? jgn dibiarkan tau..

Cik Puan*PIE said...

nasoji:tu bkn kesan ubat...tp kesan sngat tu ha...merebak smpai jd merah lagu tu...

zur@zari:masa kena tu xde mkn panadol ke ape..sapu mnyk panas pun masa ari kedua..mcm syg nau ngn sngatan tu...haha.(tq2...klik hb kite)

dee:xpegi klinik pun, mak ckp kalau tebuan yg ada wane kuning tu mng kena pegi klinik la..ni tebuan itam biasa je..tp kite kan xtahan sakit...mngadoi la jugak...hehe

IdaShah said...

nasib baik takde ape2. nengok pon dah rasa sakit

nurul said...

eIIi serAM tUL teNGOk tAngAn kO jADik cAMtUe..eMm mAYbe enCik LEBAh GErAM nENgOK lEngAn kO yANg GEbu gebAm tUE..hHEhHEhehe...

iTS mE_shIkIn

rose --{@ ibuRafiq @}-- said...

ya rabbbi..siannye ko ja

jgn biar..nnti kene potong betul2 baru tau ngeee