Followers

11 February, 2011

Xsihat

Minggu ni adalah minggu xsihat untuk aku. Ari selasa aku dh mula gase sakit tekak. Nak menelan pun gase xsggop. Petang pas blk keje tu smpat gak g paso tani. Beli ikan tok lauk mggu ni. Malamnya aku dh gase sejuk yg amat...menggigil2 selimut. Mypie masakkan kepala ikan masak asam pedas pun aku xnk makan. Startlah aku xbole tido, batok tnpa henti siap tgkap kt urat perot...esoknya dh xtahan nau, baru aku g klinik. Mc la aku ari rabu tu. Dengan bekalan ubat yg melambak tu...aku telan jelah. Terus aku tido setido2nya. Agknya umah kena bom pun aku xdgau. Nasib c ammar ayahnya jagakan. Aku mng xsntuh nasi lgsg la..aku minum air kotak coklat je..bubur2 sume tolak tepi dh...

Ari kamis kengkonon nk brsiap pegi keje...bangun2 je terus gase mengigil 1 badan. Agknya xmakan ape2 kan seharian. Sakit nau tekak aku...ubat selsema sama antibiotik tu buat bdn gase mebayang je. Pastu ubat batuk nye..mcm nk tbelah gase tekak aku ni menelan...2 kali je aku telan pstu xsggop da. Skang demam dh xde, cuma batok xilang2 lagi. Pagi2 dia smpai non stop dan tgh2 tido dia tetibe smpai..lgsg xleh tido. Arini aku dh start keje.Xmau cuti lama2. Sian kt kwn yg ganti tmpt aku ni.Nasib gak esok dh cuti...leh la rehat lagi.

1 comment:

rose --{@ ibuRafiq @}-- said...

ko tak makan..tapi ko makan ubat..camno tuh! ish..
jgn lupe makan tau. kasi badan kuat skit..
get well soon ya