Followers

04 May, 2011

Kualiti Masa

Me n Ammar


Start dari semalam (3 Mei 2011), aku di arahkan balik keje kul 6 petang. Lewat 1 jam dr waktu asal aku balik keje. Memang tu perkara paling xbest yg terpksa aku ikot. Yang sian nye c ammar la. Dia paling last skali budak yang tinggal kt taska. Semalam je lewat 10 menet, cas ot rm5. Xkisah lah bole bayar. Tapi aksi c ammar masa aku smpai kt taska xsama mcmane aku jempot dia sebelum2 ni. Dimana dia akan berlari, mengejar2 aku. Berbeza semalam, dia buat xtau jew. Amik botol susu kt atas meja, pas kat aku then buat dono. Aku dokong tnye dia 'adik marah ibu eh amik adik lmbt?'..dia cuma jwb 'aa' je, tapi muka tetap xpndang. Soh syg skit pun xnk. Terusla aku mncembeng.

Nak xnk, aku terpksa minta mypie ubah jadual keje dia memandangkan dia bekeje sendiri. So waktu balik, mypie akan amik c ammar sementara nk tunggu aku blk n smpai umah lebih kurang 6.30 petang gak. Aku xsampai hati tgk c ammar tinggal sorang2 kt taska, tgk mak2 budak lain sume dh amik anak2nye. Aku xnk dia merajuk2 ngn aku. Biau kite yang majuk ngn anak2, kite sndiri bole pujuk ati, jangan ank2 majuk ngn kite,akan simpan dalam ati. Payah nanti.



* Serba sikit perubahan yang berlaku

2 comments:

cujern said...

comelnye...pandai merajuk dah..hehehe

@e_da said...

mmg kesian kalau dia org last..akak penah amik mika lambat kul 9 mlm..rasa bersalah yg amat..tp sekali tu je la..