Followers

20 July, 2011

2tahun lebih

Gaya trbaru klau amik gmbo

'fire otomen' dia tnjuk kt aku...sabo jela





Usia ammar skang dh 2thn 2bln. Masih lagi direct bf ngn aku malam2, event g mane2 pun dia tetap nk ngempeng. Sedap mane pun lah bncuhan susu yg aku buat, tetap dia xheran nk mndang botol tu. Kadang, belom pun kete bjln dia dh mnyondol2 soh selak baju. Karekter dia pun lain dr kakak. Bukan sebab dia lelaki n c kakak pmpuan. Tapi mng ada beza. Skang, selagi masih ada susu yg mengalir kt bdn aku ni, aku bagi je kt dia. Event kadang2 aku pk gak dh smpai masa nk stopkan bf tok dia. Tapi bile aku xbg, cik T plak bengkak. Nak2 masa aku kusus 2 ari kt KL aritu, mng T aku bgkak sgt2 n dpt perah skit je psl xcukup masa.

Cuma skang, hasil susu aku tidaklah semeriah dulu. Kalau lepas blk keje dia direct bf ngn aku, so mlm nye dia xbape kenyang sgt. So kena gak aku bangun 2 kali tok bncuh susu. Alhmdulillah, tuhan makbulkan hajat aku nk bf ammar smpai usia dia 2 thn. Walaupun bkn sepenuhnya susu badan, tp alhmdulillah ada juga rezeki dia.

*susu ibu adalah susu yg paling terbaik ;)

No comments: