Followers

02 August, 2011

MY prince n princess



Dua2 dah pndai melaram, dua2 dh pndai mintak itu ini yang bekenan di hati. Sorang nak princess, sorang nak men (ultraman). Jenuh aku nk melayan. Kadang2 tengok dua2, t'detik dalam hati 'dh beso ank2 aku'. Dah bole di arap jugak. Kalau nk baring, suruh c adik amikkan bantal, laju dia belari ke blk amikkan bantal. Kalau ckp, dik ibu sakit pale la, tolong picit..di picitnyela jugak. Kadang gatal tgh belakang, suruh plak dia garu kan. Memang xkena, tp skurang2nye garu la jugak.hahaha.
Madihah je kdg2 susah nk disuruh. Nak kena jek2 baru dia jalan. Ada skit mewarisi peel aku 'berdendam'. Mungkin xnmpk sgt la, psl kecik lagi kan. Arap2 xdelah smpai ke besau dia ada sifat berdendam mcm aku.hehe.

2 comments:

Dee said...

sekejap je tgk anak2 dah besarkan sis..

Tholeha Mustapa said...

besar dah anak ko hehe ade gak orang yg boleh diharapkan untuk ambil itu dan ini :D