Followers

04 November, 2011

Tayang Makan

Isnin - Sup Ikan Merah (gmbo ehsan google)

 Selasa - Ketam masak lemak cili api

Rabu - Ikan Senangin masak asam pedas 

Rabu - Sayur brokoli + cendawan + karet + isi ayam  

Khamis - Ayam masak kicap

Dah lama xbuat edisi tayang makanan. Maklumlah, bukan terer sangat bab2 masakan ni kan. Selalu niat kt hati tu nk masak mcm yg dlm resepi2 tu, tapi selalu takot n risau xmenjadi. Maka lauk2 biasa yang dimasak je dapat disajikan. Tunggulah ye, satu hari nanti pasti aku akan jd masterchef kt umah sendiri...kihkihkih. Menu2 ni adalah dalam minggu ni jugak. Sepanjang minggu ni hujan sesaje belah petang, jadi mcm xbape best nk g makan kt luar. Skang kt umah aku dah bertambah ahli keluarga, anak buah aku yng smbg master n keje kt ukm tu duduk skali ngn aku skang. Then xlama lagi plak, adik dia praktikal kt opis aku. So, ahli keluarga dh bertambah, maka stok bahan basah kena beli lebih skit lepas ni.

*ari jumaat, dapo aku off pasal aku balik kmpung lps blk keje ;)

No comments: