Followers

04 November, 2011

Mengonon ;)



Mengonon je anak2 aku ni kadang2. Dihah ada masa dia syg benau2 kt adik dia, ada masa dia cengil. Ni masa aritu, kemain berbaring2an aku tgk. Siap nk pangku adiknya menyusu. Yela kan, time baik nye smpai. Kalau x, time adiknye tido, dia buat bising smpai la adiknya jaga. Dh jaga, dikejakannye. Saje nk bg aku mantapkan vokal tau.



Selalunya diaorg ni, time ayahnye xde memang super duper hero n heroin la. aku kunci pintu depan, pintu belakang dia klua. Tengok2 diaorg dh ada kt luar umah. Kalau xpegi kejalan xpe, pesen c ammar dapat lepas keluar, dia berlari ke jalan. Dah 2 kali kes dia lari kejalan. Nasib kete xde. Masa tu aku punye jerit, satu kampung bole dengar. Sejak dr tu, memang aku xbole leka sesaat pun. Time diaorg jaga, memang aku pun xtido la. Mesti ada je keje memasing tu. 

No comments: