Followers

30 January, 2012

AJL Uols :)





Dah lama sebenarnye aku xnonton anugerah2 untuk artis2 kt tv ni baik bintang popular, anugerah skrin ke, anugerah juara lagu, bintang popular ke n ape2 jela..sebab sejak dh ada anak2, waktu aku menonton tv adalah terhad. Biasanye pkl 9 lbh aku dh masok tido. Kadang2 ada siaran lgsg anugerah kt tv aku dh siap2 set alarm nk bngun, tengok. Tapi akan daya, tido adalah lebih nikmat.hehehe. Lain la dedulu, masa zaman2 bujang, ckp jelah anugerah ape bnda, sume aku layan smpai ke abis. Siap beli majalah, nk potong gmbo retis kesygan. Tapi, berbanding semalam, anugerah juara lagu ke 26 memang aku layan smpai abis la. Sedaya upaya tengok. Lagipun, lepas abis AJL aku terus gerak balik putrajaya. Dalam2 banyak2 lagu, of coz aku paling suka lagu dr 3 suara. Memang meremang bulu roma dengar. Nak2 part shila hamzah nyanyi...memang best la suara dia. Persembahan alya pun best gak, psl ada remy ishak...aduhaiii dapat landing kt dada remy...dup dap dup dap...hehehe. Apepun, juara semalam mng terbaik la...hafiz awan nano..sempoi je pakaian dia. Xyah susah2 nk cri baju lelain.

No comments: