Followers

05 January, 2012

Tadika Baru ;)

 Tadika Ceria Taman Intan Perdana


Isnin-khamis -uniform skool
Jumaat- baju kurung 

Nerai baju skool baru ;)

Since aku dh citer psl madihah pnye kes kt tadika lama, aku daftarkan skolah lain untuk thn 2012. Jauh skitlah dari umah mak aku. Tapi satu jalan ngn kakak aku nye tempat keje. So, dia g skool ari2 ngn kakak aku, time balik mak aku datang amik. Aritu g jalan2 tengok kawasan skolah dihah, oklah. Not bad. Ada gak sediakan transit smpai ptg mane2 ibubapa yg keje smpai ptg. Tapi dihah smpai tghari jelah. Hari 1st sekolah smlm, aku call tnya best x skolah baru? dihah kata best, nyanyi2, main2, baca doa...memacam la dia laporkan kt aku..hehe. Alhmdulillah, dengar dia ckp cmtu xdelah aku risau sgt. Risau gak, dia dh lama xpegi skool, risau dia xnk pegi. Tapi tengok ok je la dia. Moga2 ada kemajuan dan xde ape2 hal lagi kali ni.

* Ada yang tnya, dihah dh skolah sini ke?jawapan aku, tak lagi. Masih kt kampung. Insya-allah tahun depan aku bawak lah dia dok sama2 ngan aku. Since tahun depan pun dia dh 6tahun. Benda2 mcmni amik masa jugak, bukan boleh terus2 nak paksa. Lagipun melibatkan hati orang tua aku sndiri. Bagilah aku masa untuk betol2 lengkapkan family aku ni. Doakan untuk aku ye ;)

1 comment:

Tadika Ceria Intan Perdana said...

Tahniah Tadika ceria Intan Perdana kerana menjadi Tadika Paling Cemerlang dalam daerah PORT Dickson...Ini diakui sendiri dari Pegawai PPD setelah dibuat penilaian....