Followers

02 February, 2012

Oven :)



Target bulan ni adalah nk membeli oven :)...memanglah hrga oven xberapa mahal sgt skang ni, tapi bila beli dengan duit hasil jualan kuih rasanya lagi sangat2 berbaloi...hehe. Nanti2 bole ingat balik 'aku beli oven masa dpt duit bgedil'...hikhik. Kt umah skang ada microwave je, tu pun hadiah masa kahwin dulu...bnyk gak jasa tu.

* Tunggu oven smpai...mcm2 benda bole bikin...jgn angan2 sudahlah...huhu
** Salah 1 wishlist aku tahun ni...mudah-mudahan tertunai...hehe

3 comments:

ratna said...

Mmg xrugi beli brg2 mcm ni...selamat berbaking...memasak!

MRS. K said...

aku pon tak de oven lagi.. tapi bffs aku dah janji nak beli oven utk belated besday aku.. ngeeee

cujen said...

wishlist aku tahun lepas..dah beli pun...pastu pakai sekali jekkk..hikhik...

lagi tensen, upanya umah mak mertua aku ade oven sikit punya beso... dia marah aku nape tak bitau nak beli oven..kalau tak, dia soh amek oven dia je...ceh....

kalau aku tau la, mmg konpom tak beli... :D