Followers

06 March, 2012

KaLaU

Kalau aku xmengenangkan seseorang....dah lama aku mintak tukar....

Kalau aku x pikir masa depan, untung nasib aku...dah lama aku tinggalkan....

Kalau aku xamik kisah sume hal, patot aku dipersalahkan....

Kalau ikotkan ati aku skrang...aku nk pegi soal tanya dia mcm2....

Kepada yang berkenaan, kejelah dengan profesional. Kalau salah, mengaku ajelah. Jangan pulak kau tokok tambah dengan lakonan simpati kau. Dan kepada pihak yang membacking si polan, belajarlah mengadili masalah yang timbul dengan sebaik2nya. Bukan berat sebelah! Sepatutnya panggil dan bersemuka, bukan dengar bulat2 ckp si polan. Belajarlah juga menerima kenyataan, yang salah TETAP salah. Jangan kau menidakkan. Tapi xpe,ari ni ari korang...smpai masa, ari aku pulak. Harini kau menyumpahkan aku...esok lusa korang pulak yang merasa. Ingat ye, hidup ni berputar2.

*org kapir lg bagus buat keputusan sape salah, sape betol dlm mengadili sesuatu perkara!

No comments: