Followers

06 March, 2012

Popia Basah

Popia Basah sedap gile :)

Saje update psl popia basah yang ada kt PD ni. Aku nk citer detail lokasinye pun payah...psl mak aku bwk lalu ikot jalan lama. Seyes, popia basah paling sedap aku penah makan. Dedulu, ni la popia basah yang aku dok slalu makan dan idam2kan nak2 time bulan puasa. Mesti tcari2 kedai2 mcik ni. Kadang2 payah nk jumpe, psl sejak 2,3 tahun ni lokasi pasar ramadhan kt PD dh bertukar2. Tahun lepas jgn ckp la, memang xde langsung mcik ni meniaga. Aku jumpe popia dh bau masam je dr jauh. Tapi popia basah macik ni, dr pagi aku beli, smpai ke malam still xbasi2 lagi. Sedap wei...pedas2 berapi tp sedap. Selalunya, klau nk beli aku oder siap2 sblm gerak g PD. Sebab cepat abis. Kalau lmbat, kempunan la kau disitu. Aku msg kakak yang jualkan popia ni kt kedai dia. Smpai PD nnt aku pick up la. Still harga 50sen seketul. 

*nanti aku cuba bg direction n letak gmbr kedai nya...seyes sedap.

1 comment:

cujern said...

nakkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkk