Followers

28 May, 2012

Family Day

Sabtu lepas, aku n family join family day kt melaka. wonderland. Sonok jugak skali skala join bnda2 cmni. Lagipun untuk bg anak2 happy je. Mula2 ada acara game untk kanak-kanak...mardihah n ammar join sume acara la..sonok depa dpt hadiah. Pastu acara untk dewasa, aku bg can kt pie yg join. Aku bab2 mcm tu xbape gemau...hikhik. 2acara je la yg dia join..kang balik2 muka yg sama...xadil lak kt org lain kn. Lepas dh abis acara game...baru la aktiviti bebas. Ape lagi, terjun kolam la...anak2 aku mng dh xsabo2 nk brendam...dr pkl 11 smpai pkl 2ptg diaorg brendam..naik kejap2 je sb bg mkn, minum air...lepas tu terjun balik...sudahnye, kena paksa naik jugak...psl dh xtahan panas aku gase..kiteorg menginap kt umah penginapan kastam...luas betol umah nye...malamnya plak , ada BBQ, bagi hadiah untk sukan dewasa...n cabutan bertuah. Aku dpt hair dryer...ok la..xpenah ada pn bnda tu...bg la kt anak dara aku tu...dia bab2 kecantikkan mng no 1. Malam tu gak, ajak pie ronda2 pekan melaka...xde mood nk turun sebenaunye, psl anak2 letih, then muka dh kena sun burn...perit la muka tu...ape xnye, berendam sakan smpai ke ptg. Sian anak2 aku...xpela, skali skala ye x.










Ari ahad, lepas bekpes...gerak balik dh. Next time, ada lg boleh la join.

No comments: