Followers

29 May, 2012

Vangga Mak :)

mintak belikan gelang n rantai wane wani ni...oklah xmahal sgt.
jnji dia happy...


Walaupun baru skolah tadika aje, tapi ni satu keputusan yang membanggakn buat aku sebagai ibu nye. Memang sejak masok tadika lagi (umur 4thn), minatnye dh mula pada buku2,  dan alat2 tulis. Pantang nampk buku cntik, dia mesti nak..pntang nampak kaler pensil...mesti minta belikan. Kadang2 cd2 yg t'susun kt rak2 pun dia ingt tu kotak kaler...bile dh pegi dekat2 bru dia kata..'dihah ingtkan kaler td'...hikhik.
Untuk semester pertama, mardihah dpt no 2 dlm kelas. Beza 2 mata je ngn yg tmpat pertama. Oklah, satu pencapaian yang amat memberangsangkan. Syukur alhmdulillah. Moga dihah bijak dan pandai dalam pelajaran nya. Moga minat nya untuk belajar akan terus kekal.

*bila tnya dh besar nanti dihah nk jd ape? jwpannye adalah : dihah nk jd doktor....alhmdulillah. Ibu sntiasa doakan moga tercapai cita-cita dihah tu....xtau la kot2 dh besar skit nnt cita-cita dh bertukar arah plak...hehehe*

1 comment:

Aleeya (Yaya) said...

wah bijak anak ibu neh, tahniah dihah...., dihah sama cita2 dgn damia la..damia pun klo tanya nak jadik doktor hehe, bagus ja, senang kita dpt MC tu pun klo sempat lah hehehe =p