Followers

11 June, 2012

Barbie Doll

curi2 amik gmbr ;)
Suka je bile disuruh posing mcm2 mane gaya
Dihah n Naylie...very gojes ;)
Entry aku sebelum ni, besday planning anak-anak aku cuba nk bg satu kenangan pada diaorg. Tapi nampaknya, kali ni untuk mardihah dulu. Untuk ammar, insya-allah bulan ni aku akan penuhi hajat dia. 8 jun lepas, aku sefamily ke midvalley. Memang dh rancang awal, 2kali gak gagal...akhirnya 8 jun betol2 jadi. Weols g barbie store. Biras n anaknya pun ada. Lagi bertambah2 syok weols kt situ. Memang xde org sgt masa smpai, pilih2 barang smpai rm120 keatas...then free makeover dan gambar. Mula2 dihah pkai gaun warna soft pink...then sementara nk tggu dimekapkan...aku cri gaun wane lain...so dptlah warna pink pekat. Dah mekap2, terus b'posing. Banyak gambar yang disnap...tp kite bole pilih mane yang kite nak. 5 keping keatas, boleh dpt CD. Kalau xnak, bole beli gmbr shj rm30 sekeping. So aritu spend dekat 3ratos gak untuk myprincess...
Otw balik, ckp kt dia 'ni lah hadiah ari jadi dihah tau...kan aritu tnye, ni je ke hadiahnye, xde lagi?'. So tertunailah hajat aku nk bawak dia ke kesitu sempena besday dia yang ke 5 tahun. Insya-allah, ada rezeki, kite pegi lagi.


Gaun yg mula2 dia try

* Untuk ammar, ibu tau adik nk kasut 'men', baju 'men', jam 'men', menan 'men'...nnt kite pegi beli ye

2 comments:

@e_da said...

comel sgt dihah...sampai tak kenal untie....

rose ~ Ibu Rafiq dan Aishah~ said...

cantik weh..cam anak patung..ehehe

waa kan main lagi ammar..seme men men men ye...