Followers

07 June, 2012

Yang Pepel Pulak

Hebat betol penangan fareeda ni kan...dalam2 kata xde duit, laju je book kt gambo2 yang reseller upload. Nak buat camner, skali dh terjebak, memang susah nk benti. Tapi aku xdelah fanatik sgt, skali transfer duit smpai riban2..aku beli bagi yang betol2 ada wane untuk baju2 aku je. Kalau xde, aku xbeli. Untuk bulan 6 ni, aku beli wane pepel senada. Senang nk match ngn baju...kebetulan baju aku banyak wane pepel. Pasni, aim wane merah/maroon ngn peach plak. Ni pun tengah usha gak ni kot2 ada lagi yang terbekenan...hehehe. Xpe, aku xbeli mekap tiap2 bulan...aku xbeli henbeg tiap2 bulan...aku beli fareeda je. Asalkan nmpk hasil duit gaji aku tu beli apa...hehehe....Sonok shopping online ni kan...janji ado duit. 





1 comment:

~I'M SHOPAHOLIC~ said...

mmg addicted kalo dh beli fareeda ni.. hehe