Followers

30 July, 2012

Baju Raya :)

Wah...puasa baru bape2 hari...aku dh update hal baju raya...kelasss ko jah :). Tahun ni baju raya sume siap awal...baju melayu pie ngn ammar pn dh siap...baju aku ngn dihah pn dh siap...tahun ni baju raya aku ada 5 psg yang ditempah...then ingt nk cri lagi sepasang jenis cotton....dihah plak baju kurung dia 3 psg, sume fesyen cutting ikot badan...pesen xgemau pkai bju kurung, nk kurung moden. Layankan aje la...Kasut raya anak2 dah beli....jenuh gak cari kasut dihah, psl size kaki comei nau...kasut yg ada plak pesen besar2.
Lain-lain persiapan masih belum settle lagi...cam t-shirt, seluar amar, gaun/seluar, baju dihah. Tunggu settle satu-satu dulu....tahun ni aku xorder kuih raya banyak2...cadangnye nk buat sendiri...cuma kerepek je aku order ngn kawan opis....

* tema raya : Royal Blue :)

No comments: