Followers

29 August, 2012

Duit Raya

Sampul berisi 'duit raya'....ada lagi yg xmsk dlm gmbr...

Hari raya x lengkap rasanye klau xde duit raya kan...alhamdulillah, rezeki anak2 dapat duit raya dari saudara mara dan kawan2 aku juga tahun ni. Terima kasih semua. Tp2 tahun, duit raya anak2 aku masukkan terus dalam buku simpanan diaorg...tahun ni dihah dh pndai memintak2...dia ckp 'duit raya dihah tu, dihah nk beli henpon' psl dia dengau aku ckp 'nnt duit raya dihah ngn adik, ibu nk beli henpon'...walhal, aku saje je ckp..bkn betol2 pn...nk kena jeling ngn abah aku, sila la buat...hikhik. Yang c adik pn sama, nk otomen beshoooo sgt katenye...ayahnye ajak g kedai, nk beli susu. Dia siap2 ckp dh 'adik nk beli men besho k'...ayahnye ckp, xbole beli men arini..duit ckp2 je ni..esok bole beli...arini ayah xde duit...dia bole ckp 'duit gaye ada..mane duit gaye adik?' (smbil la melongkar beg aku)...aku ckp duit raya adik dh masok bnk...kemen marah lg dia...hehehe...

*alhmdulillah, rezeki anak2...untuk masa depan diaorg juga nanti.

No comments: