Followers

01 October, 2012

Jangan Cari Pasal!

Bila kite dalam golongan org yang benar...undang2 ada memihak pada kite. Jangan semudahnya nk komen sebarangan...unsur serangan dan menyebabkan sakit hati...natijahnya undang2lah aku gunakan. Aku bkn budak bodoh..bkn jgk xde pelajaran...sungguhpun tahap pelajaran aku xtinggi mane...tp jgn buat aku mcm xde maruah.

Betol abah aku ckp...jangan percaya kawan atas 3 'perkara'...aku ingt sgt2..insya-allah semua yg terjadi ni aku akan ingat smpai bile2...dn klau bermusuhan sekalipun...aku xkan rugi apa2. Sebab aku dh ckp apa yang terbuku kt hati aku...aku bukan budak2 yang korang boleh aibkan aku sekeluarga.

*AKTA 588, AKTA KOMUNIKASI DAN MULTIMEDIA 1998

1 comment:

Aleeya Atinza Saaid said...

sape tu yg kureng ajar mengaibkan org tu ja..pelik la pangai manusia gitu, org begitu ley msk kategori takde life pehtu sibuk life org len plak..tak suka la org gitu..jgn la kak yaya terjumpa spesis gitu kat mana2 ..amin..