Followers

07 November, 2012

Graduation Day :)

Tamat Sesi 2012
Mardihah dn kawan2
Nyanyi ramai2
Dengan trofi2 yg dia dpt...syukur alhmdulillah
4 Nov yang lepas, berlangsungnya majlis Konvokesyen tadika mardihah. Grad di usia 5tahun uols...hihihi. Mardihah masuk persembahan ejaan dan nyanyian beramai2. Pada hari tu jgk...mardihah terima anugerah Pembaca Terbaik bagi kategori 5tahun dan Tempat pertama dalam kelas. Syukur alhmdulillah...pencapaian nya pn amat memberansangkan...ada perubahan dr semester pertama dulu. Sekejap je masa berlalu...tgk2 dh 5tahun anakanda aku ni. Aku teruskan lagi persekolahan mardihah kt situ di usia dia 6tahun. Semoga dihah semakin bijak dan terus belajar rajin2.


Basikal Pink - Hadiah dpt no 1 dlm kelas :)


Dah lama dia minta belikan basikal baru..since basikal yang dia ada skang ni pn dh 3tahun lbh dia pkai. Aku belikan masa hari jadi dia yang ke 2tahun dulu...masa tu cuma ckp 'nanti dpt no 1 dlm kelas bru beli beskal'...dan dia tuntut jnji tu...hehe. Budak2 kan..mestilah ingt apa yg kite dh ckp ngn dia. Lepas abis je majlis Konvo tu...terus g kedai beskal...alhmdulillah dpt idaman ati dia...beskal wane Pink. Apa yang termampu dan yang terbaik, ibu dn ayah akan sediakan untuk dihah. Belajar rajin2 lagi.

1 comment:

Aleeya Atinza Saaid said...

tahniah dihah...syukur alhamdulillah kan..pencapaian dorg ni dari semasa ke semasa harap semakin meningkat..oh tabika dia ade nombor ye ja, tabika damia takde no lak..cekgu dia kata takde no..just bagi pencapaian ikot code jew..