Followers

09 July, 2013

Secara Umumnya...Ingat Ko Retis ^_^


Lilypie Pregnancy tickers


Syukur alhamdulillah, rezeki yang Allah kurniakan bagi aku untuk tahun ini. Sebenarnya x rancang. Aku pun xde kecoh2 bgtahu sume orang. Event aku nk buat entry ni sebenarnya aku baru bagitahu mak aku. Dh masuk 4 bulan pn baru nk bagitau. Aku ada sebab tersendiri kenapa aku xbgtau sume orang awal-awal. Hari ini, sebelum menjelangnya Ramadhan, aku bagitahu la keadaan aku.

Xde mabuk terlampau. Cuma nk makan, makanan jenis lauk-lauk kampung. Desert dulu-dulu cam sagu gula melaka, bubur jagung, cekodok, kuih apam dll. Uols sume doakan lah sepanjang aku pregnant ni, aku sihat. Xde alahan yang teruk2. Dan tiba masa aku bersalin nanti, doakan juga semoga berjalan dengan lancar dan sempurna.

#kakak dihah eksited nk dpt adik. Tapi ammar siang2 dh ckp 'kite xnak'. Sabau jelah ank2.



3 comments:

cik gObu said...

tahniah babe
semoga selamat dan sihat sepanjang tempoh mengandung ni ok

SYUHADA WAHI said...

Tahniah haja.. Samelah, aku pun tak suka kecoh2.. aku dah bersalin pun masih ada org ofis tak tau.. :-)

@e_da said...

haja .. Congrats dear!!!