Followers

15 April, 2014

Mencapai Target Yang Diidamkan



Pastinya lepas bersalin sumeorg nak berat yang ideal. Nk kurus la senang citer. So far target aku masih belum tercapai lagi. Agak payah jugak sebenarnya nak skip makan sb fully breastfeed. Setiap masa asyik lapar. Setiap masa asyik pikir nak makan ape. Sebenarnya boleh makan, tapi amik dalam kuantiti yang sikit tapi kerap. Aku cuba jugak disiplinkan diri dgn cara macamtu. Tapi ada masa aku lupa. Sebab bila dh terlalu lapar, aku makan mcm xingat dunia...hehehe.

Mari tengok berat aku yang mengandungi lelemaks :

Berat sebelum mengandung : 75kg
Berat akhir mengandung -9bln : 81.9kg
Selepas bersalin - 44hari : 74kg
2 bln - 73kg
3 bln - 72.5kg

Nampak x betapa xbnyak nye turun berat lelemaks tu. Target aku xdelah kaw2 pnye kurus. Cuma berharap badan ringan skit, kaki dapat menampung badan, baju2 lama bole pakai. Sayang ooo baju banyak2 tapi xdapat pakai. Rugi.

Target dalam masa sebulan ni, biarlah melepasi ke 70kg.
 

No comments: