Followers

16 December, 2008

Kemalasan


Semalam, lepas balik keje mng gase malas le sgt2 nk memasak. Malas sb xtau nk masak apa...malas sb ari senin mood xbest..huhu..dan malas sb aku mng malas la...gapo lagi..huhu. Jadinye incik chinta la masak...dia perapkan ayam..katenye nk goreng saje. Nanti dia masak sayur. Tp aku cam xbape selera nk mkn ayam. Masa balik sini smlm, mak bekalkan aku telur asin mentah...aku cam tingin nk mkn bubur nasik + telur asin + ikan bilis goreng....makanye aku gagahkan jugak ke dapo bt bubur. Aku buat tuk diri aku je..psl incik chinta x gemau mkn bubur. Dia sakit2 pun nk nasik gak...ikan bilis goreng tu saje aku oter goreng ngn bawang n cili padi skali..xsah la klau xpedas ni. Siap aje buburnya...aku pun ape lagi ngappp ajela...dan pagi ni aku bawak bekal menu yang sama...malas aku nk tapau kt kafe bawah ni..nk oder air sekian pnye lama...xkoser la....

8 comments:

Khas Lysha said...

aja malas ada gak reason,.. akk ni hari2 malas with no reason hu hu..

^arween^ said...

wahhhhh
babe terliur aku
balik nie nk mkn bubur lalalalala

susu dalam botol said...

sedapnya bubur mkn dgn telur asin. yum yum :)

nyonya*PIE said...

khaslysha:hehehe...klau alasan yg sama je maunye kena sekeh ngn pie..kihkih

nyonya*PIE said...

arween:hah balik buat tau..sodappp

nyonya*PIE said...

susudalambotol:jemulah asik mkn yg sama jek..

BigMouth said...

sedap nyer bubur tu....cam nak rase sikit jer...

nyonya*PIE said...

bigmouth:silakan..silakan...hehe