Followers

14 January, 2009

Perasaan Itu

Tika ini, aku sudah merasai pergerakan baby seperti mana mengandungkan madihah dulu...syukur ya-allah diatas kurniaan MU. Semoga aku teros diberikan kekuatan dan kesihatan yg baik semasa mengandung. Makin hari, makin aku hitung xlain dan xbukan biarlah masa berlalu dgn cepat. Kerna aku sangat2 xberdaya menjelang malam. Banyak org mengandung aku tnye....tp xde yang sakit/lemah mcm aku. Mungkin ini bahagian aku...dalam kepayahan, dalam kesakitan aku lalui jua dgn sabar dan redha. Semoga aku dan anakku dilindugi Allah...begitu juga dgn mardihah...makin ari, makin x trtanggung rindu aku pada dia. Dalam ati, jiwa dan raga aku ni hanya Tuhan saje yang tahu ape yg tersirat dan trsuratnye. Biarlah...biarlah masa berlalu dgn pantas...

6 comments:

k h a l e d a said...

wahh bb dh gerak2 eh dlm perut
so suweett
tcare eh
jaga diri & bb dlm perut :)

^arween^ said...

babe
jaga kesihatan dan makan k
jgn belasah je
:D

Khas Lysha said...

sabar la ja.. just tk care ok,..
dapat rasa bby gerak dalam perot tu la momment paling istimewa..

Dee said...

sabar tau..biasalah tu adat org mengandung..ada yg senang..ada yg susah..masing2 pya bahagianlahkan..

take care tau..

ita.itu said...

best nye ngandung ek....suka akak dgr

Ada Ayrissa said...

huhu..indahnye perasaan itu jaaaa....
hanya ibu2 yg penah mengandung jer tahu perasaan itu kan?
moga ko tabah hadapi segalnya...