Followers

13 January, 2009

Sama Ker??

Mcm adik bradik ke??
dina n mira

Masa g majlis tunang kazen aku aritu....kakak2 aku dok kecoh kate madihah segupe ngn sorang bdk ni...mak, abah, makcik2 aku sume kate mcm adik bradik...aku belek2 kate adalah skit2 gupe madihah...udah le memasing soh amik gmbo bagai...aku tnye ank sape...bole aku xkenal tu ank kak long ita...kazen aku gak. Maklum le, anak kak long ita punye le berderet...dh tu gupe memasing lain2 la kan...ni yg no bape aku xingt...abang2 n kakak2 nye sume dh beso2...adoiii sedara mara sndiri aram aku amik peduli...yele, jarang2 jumpe time abah ngajak g umah adik bradik dia je jumpe..klau x, aram. Teruknye aku...xkisahlah gupe sama ke apa...klau dh nama sedara mara...waris dia...xkemana la gupenye tu, ye x?...huhu

14 comments:

Khas Lysha said...

ha'ah la ja.. sama,..
teringat plak kejadian semalam.. kih kih kih kelakar pon ada.. dah adik beradik tu kan,.. air dicincang takkan putus.. hu hu

^arween^ said...

babe
ade sikit same lah
:d

Dee said...

ada sketlah sama..biasalah tu..

Ada Ayrissa said...

a'ah....ader iras la jaa..
cun....

ei_da.. said...

huhuhu agaknya dihah dah besor sok wajahnya camtu la yerr gaknya kan...

cujen said...

gambar yang kedua tu memang serupa...

nyonya*PIE said...

khaslysha:kan..muka sepesen je...mng lawak tul la...xyah kenalkan sape2..dh tau dh...huhu

nyonya*PIE said...

arween:sama skit la kan...hehehe

nyonya*PIE said...

Dee:dh waris dia ye x..mst ada ikot skit2...

nyonya*PIE said...

adaayrissa:jgn sok diaorg dh beso lgsg xkenal sedara udah...aku ni xusah ckp le

nyonya*PIE said...

ei_da:agknye la kan...sama la sok2 tu

nyonya*PIE said...

cujen:ye ke sama...hehe

ita.itu said...

aah sama la..cuter je muka drg..hehe..mcm kakak dan adik

nasaoji said...

ja, ader le muke iras2 ckt....

tb2, cam anak mummy lak ek madihah tu...