Followers

02 February, 2009

50 Sen Nye Hal....



Tgk..siap dia peluknya bnda alah ni...xkoserrrr tau


Cuti 3 ari, isnin nya gnti cuti ari wilayah yg jatoh pd ari ahad aku xde plan nk kemana2 pun.duduk2 saje di umah melayan madihah. Smlm dn arini aku bwk madihah g 'sedekah' duit kt menan yg telan duit tu...mcm mane aku xkate sedekah...asal abis je 'nk lagiiii' katenye....kemen suka lg dia layan menan tu...50sen skali jalan...aku pun dh xingt bape kali aku g tuko duit...nasib le PD tu jauh skit ngn umah mak aku..klau dekat la agknye..maunye dia ngajak atoknye g sedekah je...huhu. Tu pun puas le aku pujuk ngajak balik...aram dia nk. Siap aku ckp..ni last ok, dh xde duitnye...dia pun ckp..last...tp lastnye aram ada pnghujung..lagu mane tu??? Aku babai dia..dia babai aku blk...adoiiii. Last nye..aku umpan ngn belon..madihah suka belon gak selain ball...ari2 atoknye beli belon singgit..asal hembus, pecah..hembus pecah...xke kena beli ari2...singgit ni jam, xsama ngn singgit dulu. Dpt le 5,6 ketol belon aje...ape pun, tu hal 50 sen nye menan...nnt2 xtau le ape lg...asalkan madihah happy dh sgt brmakna bg aku....

11 comments:

ei_da.. said...

lepas ni nampak duit 50 sen kena simpan tuk dihah tau... suka benor dia main benda tu

♥ EeiNz ♥ said...

pas ni kene wt stok 50 sen la jaa nampak nyee...hehehe

Khas Lysha said...

menan ni mmg bahaya.. dulu naylie pon gitu asal nampak je nak naik. pastu akk ckp tak boleh la dah rosak.. skrg ni biler nampak je benda ni dia sendiri cakap 'tu dah oshak.. tak uleh..' selamat,,,

fealize_eleanoer said...

btl tu..

singget skang da kecik nilainye..

kalo dulu mcm2 bole beli...

la ni jgn mimpi laaa...

iskhhh...bestnye gi melaka yer..

akak sendiri pon blm naik2 lagi menara taming sari tu...

ehh..btl ke namanye tu...

hahaha..nampak sgt la bukan melaka sejati aku ni...wakakakaka!

nmmy84 said...

wah, klu cam tu harus ko join skali ma.hihi

nyonya*PIE said...

eida:atoknye xbg dh duit 50sen..psl atoknye nk menabung tuk dia..hehe

nyonya*PIE said...

eeinz:stok 50sen dlm bape2 jelah...

nyonya*PIE said...

khaslysha:mng bahaya..silap2 dia mntk beli satu bwk blk umah..nayaaaaaaaaa

nyonya*PIE said...

fealize:duit dulu ngn skang...skang org dh xpndang singgit tu...

nyonya*PIE said...

nmmy84:klau ada yg beso maunye dia ngajak aku tu wadah...adehh mng org kate aku mereng..huhu

mummysyafie said...

sebab tu akak sentiasa bawak syiling 50 sen satu uncang. senang sikit..kalau idak..meraung dak kecik tu nak main.