Followers

02 April, 2009

Hebat....sgt Hebat

Sangat Indah Al-Kisah Yang di Kiaskan.
....Tapi....
" BERTEPUK SEBELAH TANGAN, TAK KAN BERBUNYI Laa "
* jangan kau cuba kaitkan ANAK2 aku dalam skrip mainan perasaan ni!!

11 comments:

♥ EeiNz ♥ said...

nape ni jaaa....jgn tensen² k ;)

khaleda said...

aku agak bluurr kebelakangan ini
bila baca entry ko
apa pn
tcare & byk bersabar
:)

^arween^ said...

babe
bersabar lah babe
walau ape pun dugaan k

cujen said...

nape ni beb???
aku tak bape paham kias2 ni...
(hehehe..nyebuks je nak tau)

Dee said...

erkk...terkedu jap..

nasaoji said...

jg kchatan lbh baik dr ko emo tang luaran tu..tp, klu luaran tu buat kchtan ko tergelincir, cepat2 settle...jgn pendam rasa...

KV said...

haja, apsal ek?

dibiuscinta said...

betui gak..sejak akhir2 ni mama hajar ni manyak berkias..jgn pendam2 k..luahkan pd yg blh dipercayai..

nmmy84 said...

mama, jgn tensi dear.

Khas Lysha said...

mmg kurg ajar si alkisah tu! takkan dia menari sambil menepuk angin kan,.. mana dtg iramanya kalo tgn tu x bersambut.. ckp x serupa bikin.. jgn risau ja skrg ni Allah byr cash dia akan terima gak padahnyer.. sapa suruh dia main api.. nasib x kena simbah asid..

Ada Ayrissa said...

jaa, no matter what, ko kena take care k? jgn stress2...sian bb kat dlm tu...
apa pon aku doakan ko bahagia selalu...