Followers

07 April, 2009

Mandi Laut

Masa ni nk lagi guna boya..pstu dia eksyen xhingin

Kemen suka

Nanti aku plak nk berendam...tggguuuu

Adoiii...gemokkkssss nye aku

Xdpt berendam, posing pun jadi le

Nak yun...nk yun kate madihah...

Ahad lepas, mng xde plan ape2...niat aku cuma nk bwk madihah g jalan2 je. Tp dalam2 pada nk g jalan2 tu..aku angkut sgala baju dan brg2 penting tuk madihah. Siap aku ngajak yuli ngn honey skali. Sebelum tu aku msg gak ngn biras aku ngajak join, tp dia kt umah pokcik nye. Destinasi nye ke teluk kemang aku ptg tu. Dalam pd nk jalan2...skali g mndi manda...opss, bkn aku le..tp madihah. Dah sarat2 mcm ni, aku giso lak nk berendam bgai. Aku lepaskan madihah ngn yuli je. Dia kemen suka...kemen eksyen xnk guna boya bgai...memandangkn ptg ahad tu hujan, so sblm hujan turun aku dh pksa rela madihah naik ke atas...mcm biasalah, klau dh jumpe air kem salam le dia nk lepaskan peluang. Xkiralah dia nangis ke ape ke...aku bwk jugak ke bilik air...dlm tu mndi air biasa, jumpe air lagi..dia pun snyap. Sonang yo nk pujuk...huhu. Sblm balik, singgah kedai makan jap. Dalam hujan mst le lapo kan..madihah mkn nasik goreng cina dgn brselera skali...dh lama plan nk bwk g mandi manda tp ada je halangannye. Tp bile x plan, teros2 jadi je. Ntah bile le lagi nk dpt mandi manda wlpun tp2 mggu dok lalu lalang depan pantai tu....huhu.

8 comments:

DYLA said...

hi haja,
biasa la haja pregnant mmg la lagu tu. akak yg tak pregnant ni pun gemuk ha..

cik gemuks said...

simen own dh bukak
leh g mandi laut
yeay

Khas Lysha said...

wa.. bestnyer dihah berendam sakan...

@e_da said...

huhu geramnya tgk dihah berendam... haja... takpe lepas bersalin kita diet sesama ek... hihih

Ada Dalina said...

i love beach...
hehehhehe...

Mawaddah said...

kemen suke anak ko ye ma.klu ade orang layankan memang suke sangat la dihah ye.

nasaoji said...

amboih..dihah tuhhh....

SYAbAR said...

Ala... Hajar, gemuk kau sebab berbadan dua. Tunggu le lepas bersalin nanti. Kot dapat balik cutting SALOMA.