Followers

25 May, 2009

Entri Terakhir

Good bye my fren...good my love

Ini entri aku yang last sebelum aku brsalin dalam jangka masa bila2 saje ni. Doakan kesihatan aku dan jugak baby. Juga, aku nk mintak maaf pada sume andai ada entri2 aku dalam blog mahupun dalam ym aku ada menguriskan ati. Sesungguhnya aku manusia yang sgt2 lemah dan terlalu bnyk dugaan yang datang secara tiba2 dan kalau boleh xmahu ianya hadir lagi dalam hidup aku. Ape pun, aku terima dengan redha atas ketentuan-Nya. Sume yang terjadi ada hikmah disebaliknya. Terima kasih buat suami tercinta, kerana sentiasa ada disisi aku, saat aku menangisi segala apa yang terjadi, dia masih mengelap air mata aku dari terus keluar dan tiada hentinya. Dan dia jugak dah ampunkan segala dosa2 aku, dan halalkan segala makan minum aku. Aku tau, aku terlalu banyak menyusahkan dia. Ape yang aku arapkan, semoga dia sentiasa ada disisi aku dan juga anak2.
Insya-allah, kalau panjang umur dan peroleh kesihatan yang baik....aku akan update blog aku ni nanti.

12 comments:

MRS. K ^ibuhadifhessa^ said...

moga semua selamat... nanti dah deliver bagitau yer..

cik gemuks said...

sobb sobbb sobbb
babe aku doakan ko selamat k

jgn lupe update aku

:D

nasaoji said...

alolololo..dah nak kuar sorg lg..shuker aku...

aku nak p tgk klu free nah...

b tau yer...

KV said...

akak doa kan segala nya selamat. Insyaallah.

@e_da said...

sama2 kita bermaafan yer.. akak doakan haja dipermudahkan bersalin nanti.. aminn

♥mama gojes♥ said...

moga semuanya selamat..insyaallah...

♥EeiNz♥ said...

Alhamdulillah...aja slamat lahirkan baby boy..dpt sepsg sudah ;)

::Farina:: said...

congrats aja..baby boy tu....nanti ada rezeki aku gi sana nengok ko ek...

Ardee said...

selamat la yer...jgn lupa kongsi pengalaman bersalin nnt (walau dah cite yg sblm ni..)

RoSe said...

semoga awak dipermudahkan bersalin dan semuanya selamat...amin..

saya ni pembaca blog baru awak...nnt change link ek pas awk hbs pantang...hehehe

alladiin said...

saya doakan awk selamat melahirkan..

nadirah said...

Semoga selamat melahirkan anak yg ke-2...adik dihah...mesti comel macam dihah jugakkk. tahniah !!!