Followers

10 August, 2009

Entry Ke 100


Gile terhegeh2 aku kan...orang lain dh berkoyan entrinya...aku baru je nak post yang ke 100. Actually bagi mereka2 yang mengikuti blog aku yang terdahulu mychentahati.blogspot sure tau ape kesebabnya aku tuko link baru ni. Ikutkan, entri2 kat blog aku yang terdahulu gasenya dh jejak ke 500+ entri...maklumlah, dah dekat 2 tahun blog tu dibina...ape kan daya, bukan nasib aku atau bukan rezeki aku untuk mengabadikan lagi kisah2 aku disitu...maka, untuk tidak merindukan gian berblog....aku amik alih blog mypie ni. Bukan xnk buat yang baru...tapi masa tu aku kan cam ala2 merajuk skit. But now, aku cuba bukak balik blog yang dulu, jwpannya still sama....dan aku jugak dh create blog baru...blog luahan ati aku sndiri kt situ...aku privatekan lagi...tunggulah masa yang sesuai atau aku gase cukuplah aku saje yang menaip...membaca...dan xjemu2 membaca segala luahan ati aku sndiri kt situ. Kadang2 ada perkara yang xperlu kite kongsikan walaupun dengan orang yang kite sayang. Dan kalau boleh, biarlah kisah itu menjadi kisah aku aje seumo hidop ini. Dan kalau boleh jugak, janganlah perkara2 yang menyakitkan, mnyedihkan, mngecewakan hati dan perasaan aku berlaku lagi dalam hidop ini. Dengan adanya anak2, aku gase lepas ni xperlulah aku nk menoleh kebelakang lg jika terjadi lagi perkara yang lalu. Ini JANJI AKU. Namun, segala yang berlaku untuk kehidupan yang lalu dan akan datang, telahpun direncanakan oleh Allah s.w.t....kenalah redha dgn qada dan qadar dari Allah. Xpelah, lain2 kali aku update lagi kisah blog yang lagi satu tu. Buat masa skang...blog aku adalah yang ini. Terima kasih pada blogger2 baru yang jadi follower n jd silent reader untuk blog aku yang xseberapa ni.

Untuk yang kesekian kalinya....aku umumkan entri aku yang ke 100 ni....(gilo kuasa ke ape???....huhuhu)

4 comments:

Dee said...

congrats..dh 100 ek..biras/ipar awk tu apsal senyap je..dia kemaruk fb eh..kemslm kt khas lysha eh..hahaha..

Yaya said...

rindu gak kat blog lama haja tu he he..

nasaoji said...

nper aku tak tau dulu ko ader blog huh?..

hurrmm..papepun..aku doakan stiap saat hidup aku ngn kekwan lain, dikurniakan kebahgiaan dari Dia...

Anonymous said...

selamat menghupdate lagik