Followers

11 August, 2009

Sang Kekasih

Bukan suka bergmbo budak ni...tp aku paksa gak..huhu

Mak aji mane ni...kihkih

Mata kearah jalan je...tunggu ayahnya



Nak citer psl anak dara aku yang sorang ni. Sejak dah ada adik ni, dia lebih rapat pada ayahnya. Bukan dengan aku xrapat...pasal dengan ayahnya dia dapat g mane2...dapat beli itu ini...peberet dia eskrem la manjang kan. Dengan aku dh ada ammar ni mcm mane nk bwk kete...nk bwk dia g kedai...nk belikan peberet2 dia tu...maka dengan itu, setiap kali ayahnya kluau g mane2 xbawak dia...dia menanya la aku 'ayah mane?'....kadang2 puas gak aku nk nipu dia...tp dia lebih bijak dari kite....siap dia tengok kete ada ke x...tgk dalam bilik...cari kt dapo....bile betol2 xde dia bntai la melalak...dan kadang2 aku call le ayah dia soh pusing balik bwk dia kluau. Baru2 ni...dia xdpt ikot ayahnya..puas dia menanye aku soklan yg sama berkali2...ayah mane...ayah mane...adoiiyaiii tu yg buat aku kalah dengan nada dia yg lemah longlai tu...siap termemek2...nk melalak. Last2 aku pakaikan dia tudung..jek2 la skit...cantik madihah pakai tudung...adik ammar xcantik. Tektik tu brjalan ok...tp xdelah lama sgt...psl dia ingt gak kt ayahnya...bile ayahnya dh balik....dialah org pertama yg g mengejo siap melonjak2...mcm2 gelagat ank2 ni kan...yang ammar ni xtaulah mcm mane plak nanti...

9 comments:

Aleeya said...

alo lo comelnye dihah ngan tudung nye..

cik gemuks said...

dihah nie
mmg mak aji tol lah :P

nasaoji said...

eii..mmg cantik c dihah ni...!

nAdiRah said...

alahaiii comelnyaaa...
manja ngan ayahnye yeee...
selalunya anak perempuan mmg rapat dgn ayah kowt. he. dia akan rapat dgn ibu dia bile dah meningkat remaja ke dewasa.

+NADS+ said...

emm..comel madihah...
mcm2 kan anak2 nih...tp tulah penghibur hati nih...

lulujunior said...

comel!!!

Dhiya' said...

payahnya nak baca tulisan short hand...
_____________________
View Profile: Rantong™

Dee said...

dh besar dihah tu..dh pandai nk jln2..samalah ngan mimi..fifi pun sama je..

Ada Ayrissa said...

nmpak mature plak dihah ni menjak dah ader adik..
hehehhe..
still cute!