Followers

08 October, 2009

Si Dia Yang Ku Cari2

video

Alamak...cmner ekk..video ni senget la...xpelah..korang layankan jelah ek...jgn trteleng lak pale tu kang...erm untuk entry yang lepas....dia nilah yang aku maksudkan.....RINDU sangat. Nak2 plak dia dh kemain petah bckp tu..asal tepon aku je..pow aku belikan dia menan...eskem..coklat...bunga api (musim raya ye)...memcm lagilah...yg buat aku xtahan nk melalak tu...bile dia tnya 'adik ada x?'...berulang kali dia tnya...jam adiknya ada depan mata, abis di tekel adiknya tu...sabo jelah.

*dia menyanyi tu kan..ikot sedap ayat dia je..kang dh sedap2 org mndgau dia nyanyi..dia tuko topik lain..adoiiyaiii....tgklah last2 nyanyian dia tu..dia nmpk ayahnya melintas..nk soh bakar bunga api bgai...adoiiiyaiii *

3 comments:

cik gemuks said...

babe
bersabar ok???

Ada Ayrissa said...

alalala swetttnyaaaaaaaa..

::Farina:: said...

fasih dah ja..ckp nyer..ko dgr fariqqin ckp..kdg² aku pon tk paham..