Followers

22 December, 2009

Riang Gumbira

Dia suka naik ni..tp xsuka dgau muzik yg kuat benau..dia takot

Xpasal2 aku kena naik train ni...mngucap pjg aku bile train tu gase cm nk trbalik je..sidihah kemen gelak trkekeh2....

Ammar pun brhajat nk pegang stereng kete menan ni



Bila anak2 ada sama ngn aku kt sini, aku gase bahagia dan sonok sgt. Walaupun madihah skang makin melasak mcm budak boy...kuat gadoh mulut ngn aku...asyik ikut rentak dia je..sume tu buatkan ati aku rindu bile dia xde ngn aku. Kadang2 baran gak aku bile peel dia melampaui batas...tp ati ibu...kejap aje lembutnye. Xkan sampai nk mndera plak kan...paling tidak pun, aku yang merajuk ckp 'xnk kawan dihah'...dia pun sama 'xnk kwn ibu'...mane x aku kate gadoh mulut manjang ngn aku...ammar skang dh nk masok 7 bln ni peel dia pun sama gak berubah skit2...tido nye lasak...mng la ank beranak tu..tido xpenahnye setempat...tgk2 si amar dh smpai ke peha...mng dh xbole tido atas katil nmpknya...insya-allah, tahun depan klau pjg umur, ada rezeki aku akn slalu2 bwk madihah balik ke sini...nk biasakan diri dia ngn keadaan kt sini. Bile dh smpai masa nk diskolahkan...xdelah aku tkial2 nk ajau dia itu ini...mak pun dh bg hint tuk aku amik madihah...cuma aku kesiankan abah...xsmpai ati pndang mukanya. Slow2 la..xnk kecewakan ati mak abah aku...durhaka lak nanti...

7 comments:

ratna said...

amboi ammar.. teruja jugak dia yer..

Dee said...

bestnya naik keta menan..lawa header haja..tulah..slow2lah haja eh..mmg kan x smpi hati nk amik bila dh lama dorang bermanja2 ngan atuk neneknya..

rose --{@ ibuRafiq @}-- said...

yela kan..if amek mengejut, kesian tau org2 tua tu..kang malam2 sunyi ajee...haihh..

ade kawan sy tuh..mak ayah dia majuk ngan dia sbb dia amek anak dia..maknye dah jaga kat 4 tahun..mau tak sedih..
tapi salah dia gak..amek terus..tak kenang budi la kan if buat camtu..sian org tua tuh..huhu..

ape2 pon..kene slow2..bkn senang tau. sbb kita pon penah alami ni semua depan mata..i mean kwn sy tu la..dpt tgk camne reaksi mak ayah dia bila cucu2nya dah diambil..huhu..


**aku lak terlebey emo. Hiks!

@e_da said...

seronoknya.... ja mak akak pun cam abah haja.. asikla menangis sejak bawa mika balik sini.. sian plak

nmmy84 said...

kemen ammar pun nak rase.haha.mama nnt ko amik la vidoe dihah melawan mulut ngan ko.mesti petah die.hihi

+NADS+ said...

suka ammar yer...

YnaaOhYnaa said...

comel nye anak2 sis..~