Followers

25 February, 2010

Aku Mencari Sesuatu

Tajuk xbleh blah..kihkih...tp ada lah jugak skit2 kena mngena ngn citer aku kali ni. Esok cuti..yeahh...petang ni dengan cargas aku nk balik jumpe mydihah...arini jugak merupakan ari pertama langkah pembaharuan untuk aku sefamily. Mudah2an diberkati tuhan, moga-moga murah rezeki kami sekeluarga. Aku arap, tujuan yang satu itu akan berhasil. Xkaya sangat pun xpew, asalkan dapat idop senang skit. Kenalah usaha dan xputus doa. Sape yang xnk jadi kaya kan, belanja dengan mewah, hutang sume settle...tapi makan masa la...settle satu2 dulu....insya-allah, semoga dipermudahkan oleh NYA.
* selamat bercuti semua ;)

3 comments:

paij188 said...

insyaallah, ade rezekinye tu... klu niat baik insyaallah akan ade juga. biasalah, dugaan tu semua 'penilaian' sebelum dapat reward.

rose --{@ ibuRafiq @}-- said...

apekah pembaharuan tu hajar? kongsi2 la sini..wekkeke

sonok eh nak jumpe dihah..besnye..kita lak teruja sekali

ok..hepi holiday...:-)

ratna said...

selamat bercuti.. harap2 awak berjaya dlm apa jua yg awak buat.. take care..