Followers

17 February, 2010

Lepaking

Suka nau dk ammar dpt naik kuda

nasib kakaknye xkedekut time ni ;)

Sikit ari lagi ammar leh naik sorang2...huhu

Masam mukanye sb kakak dh tnjuk aksi soh turun..kuikui


Cuti punyalah lama sempena CNY....aku xde g mane2 pun..plan nk picnic trpksalah dibatalkan sb cuaca yang amat panas terik...lagi pulak, jalan nk ke pntai tu jem...bole bikin aku murka ajew...huhu...sudahnye, aku duduk2 saje diumah...tido, makan, lepak2...ank2 buah aku pun balik...ok la tu, xdelah boring sangat. Myammar pun dh semakin sihat. Moga2 dia akn sihat sentiasa...pesen dia xsihat, lembik mcm aku gak...mng sah ank omak...lainkan dihah, masok spital pun ada ati nk bjln2, memain...bosan kot kan...

Masa dok kemas2 bilik mak aku, tetibe nmpk la menan kuda ni...aku pun dh ingt2 lupa psl menan2 dihah...yg kebanyakkan nye menan2 beso mak aku dh bungkus masok plastik, nnt leh main2 lagi...aku pun neraikan ke ammar kuda tu...kemen beso gelak dia..suka nau agknye dpt menan..maklumlah, aku jarang belikan menan ammar...sume cilok menan kakaknye ajew...oklah tu kan, xde membazir...bile dia naik ngn kakaknye lagi lah dia gemau, yg dihah je xbole share...dia punya reta tetap xleh lelama org lain usik...adoiiyaii, bikin panas je adiknye...
Ammar dh pndai menangis klau kakaknye amik menan yg dia tgh main...dia nangis gak klau kakak nye marah2 dia...yang paling xtahan, kakak nye gemau mncubit dia...bab mncubit mng aku xleh diam..silap2 lebam2 adiknye di kejakan...dia cubit adiknye, maka ketam aku pun bjln la sama...kdg2 aku jek dia 'dihah cubit adik, ibu nk pegi fun fair..dihah tggl...xnk beli menan, eksrem, cokat, balon'...dia dtg kt aku dgn tresak2...siap ckp ok, dihah xcubit adik...dia pegi kt adiknye ckp 'ampun adik..kakak xbuat lagi'...kahkah..lawak tol dia ckp cmtu..pstu kang dia buat lagi...bkn leh caya dia tu...

3 comments:

Mek Rose said...

ehehehe
sonok kan tgk gelagat anak2 nih
bijak dihah eh..pandai berlakon drama cino.

cepat eh panjang rambut ammar..:-)

Dee said...

budak2 ni syg..tp cara dia ekspresikan syg dia tu berbeza2..cute je ammar naik kuda tu..

Shamzie74 said...

cantek kuda si ammar...
kuda terbang x der kew?..hhehehhehe