Followers

31 March, 2010

Ammar Turn 10 Month Old

Muka nakal ;)

Dalam banyak2 entry..aku lupa nk publish entry ank bujang aku yang dh pun menginjak ke 10 bulan Jumaat lepas. Meh aku bgtau serba skit prkembangan dia yang baru

1) Sangat mengada2 sb klau bole nak aku ada depan mata dia...dia xnk aku g mane2..klau bole mngadap dia jew...klau aku bngun gak..dia menangis mcm kena pukul

2) Kelasakkannya dh terserlah...bole dia menetek punggung nye trtongeng2...siap manjat2 atas bdn aku..tp mulut tetap kt 'T' aku...kdg2 gak bile aku duduk2...dia merangkak datang terus pnjat n peluk aku...

3) Dh bole duduk dengan jayanya...merangkak2 skit then duduk...comel jew ;)

4) Dh xgemau mkn bubur...tp tukar selera ke nasi yang dilecek...brsama sup sayur, ikan stim dll....

5) Aku kena alert gak sb dia dh cuba2 nk memapah2 cm kusi ke...tiang buai ke sb nk diri...kdg2 klau dia trjaga kul 4,5 pagi...dia leh memain sndiri..snyap2 je dia merangkak g kt menan...kdg2 smpai aku naik takot ingtkan antu ke dok ketang...ketung subuh2 ari tu...haha

6) Still breastfeed...makan biskut marry..biskut jacobs
7) Dah bleh minum guna straw...xsilap aku sejak usia dia 7bln lagi dh terer minum guna straw...klau aku minum air kotak..dia pun sama nk...time tu la dia dh terer mnyedut...

1 comment:

@e_da said...

happy 10 months ammar.. cute dah anak bujang haja ni... tak lama lg leh jalan la tu.. bestnyaa