Followers

01 April, 2010

Please la weiiii

Arini lebih kurang 3mggu lebih gak aku ngn bos baru...karekter nya mcm biasa. Kalau dh lady bos ni paham2 ajelah ye. Peel yang tidak menentu nak2 dh dekat2 nk monopos ni kan...dan sejak ada bos baru ni gak, aku trlalu letih. Smpaikan sume bnda aku nk amik tau dh skang. Dr segi rekod surat, dr segi meeting itu ini, sape pegawai yg take action dlm satu2 hal..sume aku dh amik alih. Alamatnya, balik umah aku dah keletihan yang trkadang aku msg je ngn mypie 'today xnk masak, letih..tapaukan ....' Dan sejak aku kena amik tau serba serbi hal, yang hawau nye...kalau ada meeting ke, perbincangan ke...atau nk kemana2 aku xdiberitahu awal2...last minit bru nk ckp...tu last minit xpe lagi...bole gak aku pecut kalah F1 buat smpul kecik ke ape...ni x, dh time meeting..tetibe masok blk bos aku ckp 'puan, sume org dh ready...tggu puan je'...aku yg trpacak kt depan ni melopong...xtau nk buat ape....tu satu kes...kes yg kedua lak...datang2 je kt tempat aku...puan dh masok blk meeting ke...then aku tnya meeting ape ye...dia jwb ape 'laa kan dh ckp, meeting dot..dot...xkan tu pun xtau..kan dh bgtau sblm ni...email pun sy dh bg..puan taulah'....hellooo hawauuuu!!!.....aku xde dpt email ape2 pun sejak dr senin lepas bwk le ke arini dr ko...ko dtg sini ari selasa tu bgtau meeting arini batal tukar ke 9hb...ko xde plak ckp ngn aku arini ada prbincangan hantu ape pun....dh tu nk buat muka masam ngn aku then menempik lak xmemasal...dh lah keje ank buah ko yang lembap tu aku yang kena buat...xpsl2 aku yg xtau hjg pngkal ni kena buat surat ko...kena antau segera lak tu...
Tengok...mane aku xmnyumpah ari2...dh masing2 mcm hawau..ape ingt aku stp masa ke nk kejau diarg tnya ada meeting ke jap lagi..esok ada meeting ke...mlm kang ko nk tido kul bape sume aku nk g tnya ke??? ko pegi jamban bape lama pun aku nk kena amik tau ke...??? B*B* la kan...cuba bg kejesama skit...klau bnda mcm ni xde efek ape2 kt aku xhape...ni masalahnye, bos smash aku...hentam aku mcm aku xtau buat keje plak....dh aku xdiberitahu ape2...mcm mane aku nk mklumkan...aihhh fedup la...masa bos aku yg dulu masing2 dh kena tegur...sbnye email xpenah cc ke aku n pa2 lain...ni bos baru buat hal lagi...penatlah aku nk hadap bnda ni..n aku gase sangat2 xtahan...

3 comments:

Mawaddah said...

hah itu same la tu mama kat mane2 tempat pon.ingat kita macam tunggul kayu.sudah eh kite tercengang2 tak tau ape2..memang rase adoiii.sabo ye..b cool.

Fairus Basir from The Juggling Queen said...

hmm... akak rase tu sebab akak tak minat nak keje lg skrg kot?

Cik Puan*PIE said...

nmmy84:kdg2 aku ilang sabo..aku gase nk hempuk file ke muka depa...kdg2 gak aku gase nk blah terus balik umah off hp

paik188:kak, klau la gaji hasben sy sbln 7,8 gibu...sy pun mntk benti keje. sy gase mcm kite di naikkan gred untk terima maki hamun dr org atasan je...