Followers

08 March, 2010

Bravoo..bravoo...

Myammar dah tumbuh gigi...minggu lepas kot tumbuhnya..aku xbape pasan. Masa nk suapkan roti ke mulut dia...aku terasa tajam semacam je...punyalah suka nye aku tgk2 dah tumbuh bukan seketol...tapi 3 skali dia tumbuh....bravo..bravo...kiranya ammar cepat lah skit dr kakaknya...dihah dulu tumbuh gigi nak dekat umo setahun gak....demam, nangis2 smpai xnk menyusu lgsg...patotlah ammar demam smpai 5 ari, aritu...smpaikan kena amik darah lah jugak...takot denggi ke kan...sian myammar...ape pun, syukur alhmdulillah...dh tumbuh gigi, bile plak nk bjalannye ni...dapat kaki sok, ntah cmner lah gayanye kan...
*abislah aku, kalau dia geram2 masa menetek...xke hancus 'T' aku...huhu

5 comments:

rose --{@ ibuRafiq @}-- said...

hahaha..tak hancus hajar..cuma melecek la kot..wekkeke

kita pon seram ni..agagagag

@e_da said...

adoi sakit tu kalau dia dah ada gigi time menetek tu.. hihi silap2 dia geram dia geget.. hihihi

nads said...

ehehe...jaga2 haja...ammar dah ade gigi...mesti comey..amiklah gambar dia...

Dee said...

nti amik gambar ammar ngan gigi comel dia tu eh..mesti cute..

paij188 said...

arggh..!! akak dah melaluinye sejak falisha tumbuh gigi waktu die 5 bulan. bayangkan die ade 8 gigi atas dan bawah. ko bayangkan akak kena ggit time die menyusu. haru!!

p.s. ammar dah brape bulan ye?